Byenveni nieuwsgierige mensjes!

27 augustus 2017 - Assen, Nederland

Hallo allemaal,

Overmorgen is het zover... Mijn leven gaat dan totaal veranderen. Ik zal geen vaste bijbaan meer hebben, geen trainingen meer van mijn favoriete sporten, geen vaste serietijden s'avonds en al helemaal geen vrienden en familie meer om me heen. De laatste paar dagen krijg ik dit besef steeds meer en dat doet wel wat met me. Op het ene moment heb ik er ontzettend veel zin in om dit grote avontuur aan te gaan, en tien minuten later zit ik vol met stress. Die stress is de onwetendheid. Onwetendheid van waar ik terecht zal komen, hoe het eruit ziet, of ik het wel leuk ga vinden daar, hoe het eten daar zal zijn, kortom allemaal van dat soort vragen. Tuurlijk heb ik wel een idee. Ik heb natuurlijk mijn liefste broertje mogen ophalen in Nigeria, daar kan ik me zowat alles nog van herinneren. Maar tja, Nigeria ligt in Afrika en Haïti ligt tussen Noord- en Zuid-Amerika. Dat is toch wel een groot verschil.

Maar ach, we zien het allemaal wel. Eerst er maar is naar toe vliegen. Want dat gaat toch echt dinsdag gebeuren. Mijn reis begint op Schiphol om 17:00 uur. Vanaf Schiphol vlieg ik naar Atlanta. Eigenlijk is één van mijn grote dromen dan al uitgekomen, namelijk een keer in Noord-Amerika zijn. Eenmaal in Atlanta aangekomen, zal ik twee uurtjes later het vliegtuig naar de grote stad Miami pakken. Daar kom ik dan aan rond 12 uur 's nachts. Maar dan..... Mijn volgende vlucht naar Port au Prince vertrekt pas die ochtend om 9 uur. Dat betekent dus dat ik 9 uur lang op een supergroot AMERIKAANS vliegveld mag rondspoken!!! Maar ik mag niet van het vliegveld af, dat is dan wat minder leuk. Als ik dat allemaal heb overleefd ben ik aangekomen in Haïti en gaat mijn nieuwe leventje als sport- en muziekdocent toch echt beginnen!

1. Nol Wijnholds:
    27 augustus 2017
    Echt een spannend avontuur dat dinsdag gaat beginnen. Ben super trots op je en ik ben vol vertrouwen dat je er iets moois van gaat maken.
    En ik ga uitkijken naar je blogs, reken maar. Heel veel succes en een goede reis
  2. Sigrid Kleinjan:
    27 augustus 2017
    Wat leuk dat je een blog bij gaat houden! Heel veel succes en plezier!
  3. Tineke ten Wolde:
    28 augustus 2017
    Heel veel succes, hoop je te kunnen volgen.
  4. Annick:
    28 augustus 2017
    Hee meid met een missie, heel veel succes en plezier! Fijn dat je een blog bijhoudt want ik ben super nieuwsgierig. Goede reis!
  5. Jolanda:
    28 augustus 2017
    Oh Liselore, ik vind het zo ongelofelijk knap dat je dit gaat doen!!! Ongetwijfeld wordt het een mooie tijd, maar wat een stap!!! Heel veel succes en goede toegewenst!!! Groetjes René en Jolanda
  6. Nadine van Sleen:
    28 augustus 2017
    Hee Liselore! Super leuk dat je een blog bij gaat houden! Ben onwijs benieuwd :) Heel veel plezier en een goede reis!
  7. Regina Arends:
    28 augustus 2017
    He! Wat leuk dat je een blog bijhoudt! Heel veel plezier en succes!
  8. Ilja Goossens:
    28 augustus 2017
    Heel veel succes Liselore! Ben benieuwd naar je blog . Mag alle geluk naast je zijde staan in dit grote avontuur
  9. Carolien Hester:
    28 augustus 2017
    Liselore ik hoop dat je gesterkt zult voelen door al die mensen die "in gedachten" en door het volgen van je blog " met je meereizen". Vind het nogmaals zo enorm knap van je dat je deze reis gaat maken. Wens je vooreerst een hele goeie vlucht!
  10. Daniëlle Steenge:
    28 augustus 2017
    Hello! Gaaf dat je toch nog een blog gaat bijhouden! Heel veel succes overmorgen
  11. Jessica Doornkamp:
    28 augustus 2017
    Liselore! Wat is de tijd ineens snel gegaan! Zo vertel je me nog op het pannenkoekenschip wat voor een groot avontuur je gaat maken en zo is dat avontuur ineens daar! Ik vind het enorm stoer en tof dat je deze uitdaging aan gaat. Ik ben benieuwd naar je verhalen en hoop dat je je rugzak vult met vele mooie ervaringen!
  12. Joke Westerhuis:
    28 augustus 2017
    Hey Liselore, goede reis en een fijne tijd!
  13. Maartje:
    28 augustus 2017
    Lieve Liselore, ik weet maar al te goed hoe spannend deze dagen zijn! Maar je geeft het zelf al aan; gewoon over je heen laten komen en er het beste van maken. En dat ga jij kunnen! Een groot avontuur waar je ongetwijfeld ontzettend veel bijzondere dingen gaat beleven. En heel leuk dat je een blog gaat bijhouden, ik volg je op de voet.
    Dikke zoen!
  14. Sigrid Frankena:
    28 augustus 2017
    Heeyy Liselore. Veel plezier in Haïti! Geniet ervan en ik zal je blog volgen.
  15. Annette:
    30 augustus 2017
    Lieve Liselore, afscheid nemen doet pijn. Bij Tanimola en mij maar vooral ook bij jou. Ik wou je vanmiddag gewoon weer terug stoppen in mijn buik. Het is heftig voor ons alle 3 want we zijn een top trio en dat blijft ook zo. We zijn super trots op jou. We houden van je
  16. Erene de wind:
    30 augustus 2017
    Hele fijne tijd gewenst Liselore. We blijven je volgen!
  17. Mathilde:
    31 augustus 2017
    Heeyy liselore,
    Wij vinden het super leuk dat je dit gaat doen!!
    Heeel veel plezier en succes daar!!!!
    En we zullen je blog volgen.

Groetjes, Mathilde, Elona, Jan en Margaret
  18. Carolien Hester:
    6 september 2017
    Hoi Liselore

Wat ontzettend leuk om je belevenissen te kunnen volgen op deze manier. Een heuse globetrotter! Ben benieuwd naar je vervolgverhalen. Klinkt in ieder geval positief en ik begrijp je enthousiasme.